Obchodování začíná ve chvíli, když klient řekne NE. Jak se postavit k námitkám?

kaufman

Začneme postupně, a to přípravou mysli telefonováním či prvním kontaktem.

  • Rozmluvte se. Zavolejte rodičům nebo člověku se kterým vždycky zasmějete.
  • Zazpívejte si. Zpěvem se krásně uvolní barva hlasu a celkové napětí. Nebo meditujte jinými způsoby.
  • Zaběhejte si po ránu. Ideální budíček, který rozproudí krev v žilách, a hlavně v hlase.
  • Zopakujte si své obchodnické mantry. Svoje cíle – chcete-li.

Předtím, než zavoláte:

  • Mějte pevně stanoven cíl hovoru. Má na jeho konci být schůzka? Termín Skype? Zjištěné nějaké informace?
  • Buďte pozitivně naladění. Profesionálové se umí pozitivně naladit navzdory okolnostem. Tón hlasu je stejně tak důležitý jako řeč těla v klasické komunikaci.
  • Odlište se. Mějte ve svém základním představení něco speciálního, co vás vymezí od vaší konkurence. např. nejsme personální agentura, ale používáme k náboru nejmodernější technologie – momentálně nastavení FB chatbotů pro firmy jako jste vy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Subscribe US Now