A/B testování – šetří čas a náklady při rozhodování se, která varianta je lepší. Na základě dat je možné se rozhodnout, která varianta více vyhovuje vaší cílové skupině a má lepší vliv na konverzní schopnost webu. Finální výsledek není ovlivněn subjektivním názorem, ale je vybrán na základě statistických dat.
Account manager dokáže identifikovat obchodní příležitosti, pracuje na získávání nových zakázek a má schopnosti prodat navrhované řešení. Dokáže identifikovat klíčové potřeby zákazníka a nabídnout možná řešení. Součástí je udržování vztahů se zákazníky a jejich kompletní znalost. Account manager umí identifikovat nové potřeby svých zákazníků.
Akvizice – označuje také proces získávání zákazníka (návštěva prodejce, telefonní či písemné kontaktování potenciálního zákazníka). Získání nového zákazníka je v konkurenčním prostředí složité. Avšak tento úkol si lze usnadnit pomocí statistických a dataminingových metod. Při definici úlohy je zásadní charakter vztahu organizace k zákazníkům.
Aktivum – Majetek, jmění firmy.
Alokace nákladů – jedná se o přiřazování nákladů k určitým objektům (útvaru, výkonu).
Amortizace – snižování hodnoty opotřebením.
Ask – cena, za kterou je prodávající nebo market maker ochoten přijmout obchodovaný instrument, také známá jako nabídková cena; cena, za kterou lze uskutečnit Buy pokyn.
Bid – cena, za kterou je prodávající nebo market maker ochoten koupit obchodovaný instrument; cena, za kterou lze uskutečnit Sell pokyn.
Bilance – celkový finanční výsledek všech ukončených transakcí a operací doplnění/výběru peněžních prostředků z obchodního účtu.
Board – v ČR to bývá označení buď pro představenstvo, nebo pro vedení společnosti.