Proč 90 % lidí v MLM nevydělává peníze? Jiří Šedek odkrývá principy „neúspěchu“

kaufman
  1. Zhruba 60 % distributorů v MLM do sítě vstoupí kvůli výrobkům, kterým věří a jejichž jsou spotřebiteli. Nezajímá je druhý produkt, kterým je business plán. Podnikání jako takové je nezajímá. Využívají distributorské slevy a věrnostní programy.
  2. Druhá skupina jsou lidé, kteří vstoupí do společnosti z důvodu přivýdělku. Multilevel mají jako hobby, baví je, vydělávají si ke svému živobytí 5–10 tisíc, setkávají se se zajímavými lidmi, občas zajdou na seminář, socializují se. Ale neusilují o 6ciferné měsíční výdělky.
  3. Teprve poslední skupina, která je zdaleka nejmenší a tvoří jen 10 %, vstupuje do sítě s byznysovou motivací. Chtějí mít MLM jako hlavní příjem, osobnostně růst a získat opravdovou svobodu. Většina z těchto lidí má jasnou vizi, jak rychle zbohatnout.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

5 dovedností, které by měl zvládnout dobrý obchodník levou zadní

1. Umí si práci naplánovat Dobrý obchodník by měl mít vše pod kontrolou. Jedině tak si může udržet stabilní výkony. Plánování často vyžaduje obětování času, který se vám ve finále zúročí. Pokud půjdete v pondělí do práce nepřipravený, budete mít špatnou náladu hned od rána. Celé dopoledne navíc strávíte tím, že […]

Subscribe US Now