Milleniálové spíše zametají věci pod koberec, než přiznají chybu. Proč?

kaufman

1. Smějí se našim pokusům být cool a trendy

Většinou vše, co nejde přímo z vás, a děláte jenom proto, abyste se někomu zalíbili – nefunguje. Ať už je to podoba odměn, motivace, teambuldingu, firemní kultury atd. Ideální je (a dělá to tak málo firem) se mladých napřímo zeptat. Mám pocit, že většina firem má klapky na očích nebo mají nějaký podvědomý strach hodně se ptát a chtít pochopit více úhlů pohledu.

2. Musí vědět PROČ

Nařízení, pravidla, směrnice – OK. Každá firma je ve větší či menší míře potřebuje. Když jim k tomu ale nedáte PROTOŽE, je velká pravděpodobnost, že se budou chovat tak, že to mají na párku. A to je pro vás frustrující, že? Přitom jen stačí trochu koučinku s každým zvlášť, nechat je, aby si odpověděli sami.

 

3. Bojí se dělat chyby

Tak tohle je pro ně hodně ošemetné téma. Z mé zkušenosti to spíše nebývají lidi, kteří sami od sebe řeknou: „Hele, mně to drhne, potřebuji pomoct.“ Spíše mají tendenci věci zametat pod koberec. Nechtějí selhat, vypadat ve špatném světle před ostatními, cítí na sobě obrovský tlak společnosti, konzumu a rychlosti!

 

4. Chtějí nám něco předat

Výchova je jedna věc, s tou už nic moc s hotovým člověkem nenaděláme. Někdy se nedivím, že se tak trochu zatáhli do ulity, protože pořád slyším někoho nadávat, jak ztracená generace to je, že nemají v sobě pořádné hodnoty atd. Nabídněte jim barter (výměnný obchod) s informacemi!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Proč 90 % lidí v MLM nevydělává peníze? Jiří Šedek odkrývá principy „neúspěchu“

Zhruba 60 % distributorů v MLM do sítě vstoupí kvůli výrobkům, kterým věří a jejichž jsou spotřebiteli. Nezajímá je druhý produkt, kterým je business plán. Podnikání jako takové je nezajímá. Využívají distributorské slevy a věrnostní programy. Druhá skupina jsou lidé, kteří vstoupí do společnosti z důvodu přivýdělku. Multilevel mají jako hobby, baví je, vydělávají si […]

Subscribe US Now