„Každá firma by měla mít svůj dresscode jako součást firemní kultury,

kaufman

Ženy v businessu by měly rozlišovat důležitost obchodní schůzky a podle toho zvolit vhodný outfit

Ačkoliv je dámská móda velmi rozmanitá, v businessu mají ženy často problém, jaký outfit zvolit. Nejsou daná přesná pravidla, každá společnost má trochu jiná, někde to neřeší vůbec, jiné jsou velice striktní. Žena často ráno stojí před skříní a přemýšlí, co si na sebe dnes oblékne, aby to vyhovovalo firemní kultuře a zároveň se v tom cítila příjemně a sebevědomě.

3 kroky ke smysluplnému dámskému šatníku v businessu

  1. Na základech stojí dům. Investujte do hodnotných základních kusů šatníku – bílá halenka, kostým se sukní nebo kalhotami a separátní saka. Pokud jsou „basics“, tedy základní oděvní kusy hodnotné, tvoří lepší celek s levnějšími kusy oblečení. V kombinaci s kvalitním kostýmem z prestižního krejčovství bude i tričko vypadat noblesně. Vše, co zkompletujete s ušlechtilým oděvem, vypadá o stupeň lépe. 
  2. Vše rozhodují boty. Vhodnou obuví můžete svůj outfit pozvednout o úroveň výš. Naopak „unavená“ obuv udělá z vašeho drahého kostýmku oděv, který zůstane bez povšimnutí. O boty se starejte stejnou měrou jako o vaše zuby. Pravidelně je čistěte a udržujte. V začátku každé sezony všechny boty zkontrolujte, nechejte vyměnit podpatky, rozšlapané boty vyhoďte. Vybírejte správnou, tedy koženou obuv.
  3. Signalizujte správně. Některé barevné kombinace vám umožní vyniknout, některé oděvy a jejich barvy vás pohltí. Dbejte, aby barvy vašeho oděvu podporovaly to, jaká jste. Chcete-li zaujmout svou kompetentností, volte mírné kontrasty. Tmavě modrá je barvou vyjadřující inteligenci a důvěru. Pokud se necítíte dobře a chcete zůstat „nenápadná“, volte šedý kostým s bílými doplňky a hnědé boty. Pozor na agresivní kombinace a vyzývavost. Obojí do byznysu nepatří.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Jak nám v krizové situaci 6× pomohly znalosti ze salesu

1. Ve chvíli, kdy se řekne první NE, tak to teprve začíná A že my těch NE za ten týden slyšeli! A taky víme, že v obchodu se říká, že ve chvíli, kdy klient řekne první NE, začíná ten pravý obchod a bereme to jako zelenou. Věděli jsme, že ještě pár NE […]

Subscribe US Now