Chcete jít v sales rychle nahoru? 4 tipy, jak odemknout potenciál vaší hlavy část 1

kaufman

1. Motivujte se pomocí metamotivace

Před každou důležitou činností potřebujete motivaci nikoli typu ,chci dosáhnout cíle‘, ale metamotivaci díky vizualizaci a prožití toho, co se děje v momentě, kdy už jste cíle dosáhli. Jinými slovy, představte si, že už jste cíle dosáhli – a teď, jak se cítíte? „Jde o naprosto detailní uchopení výsledku smysly. Proč pracovat? Co mi to dá? Co mi to přinese? To všechno jsou důležité otázky, jejichž odpovědi vás budou motivovat po celou dobu výkonu. Metamotivace vás podrží vždy, když to chcete vzdát, a hlavně vás navede na laserově ostré soustředění a jízdu k cíli.

2. Zaměřte radar své mysli na to, co chcete

Laikům to může znít jako klišé, a možná právě proto ho lidé často ignorují. Zapátrejte v paměti, kdy jste naposledy něco doopravdy chtěli. Ponořili-li jste se do toho všemi smysly, pak jste to pravděpodobně i získali. Spousta z nás přesně ví, co nechce, ale málokdo si opravdu uvědomuje, co chce, a jde si za tím. Jakmile se objeví ,nechci‘, zeptejte se sami sebe, co místo toho chcete vidět, slyšet, prožívat jako výsledek. Zaměřte se na to. Tento focus zapne váš vnitřní radar a postupně uvidíte možnosti, které jsou kolem vás. Nepřišlo vám například zvláštní, že když jste si koupili nové auto, začali jste stejný typ najednou potkávat všude?

3. Dejte výhybku tlaku a stresu

Vážně, pod tlakem možná dosáhnete dobrých výsledků, ale pouze po určitou dobu a rozhodně ne těch nejlepších. Maslowova pyramida v tomhle nelže. Pro seberealizaci potřebujete mít zajištěné fyzické potřeby, bezpečí, jistotu, sounáležitost, uznání a úctu, teprve pak máte prostor pro dosahování cílů. Proto se hoďte do pohody, vzdalte se od toho, co vás stresuje, a udělejte si svůj prostor plný pozitivních stimulů, například hudby, designu a dalších viditelných zdrojů stimulujících vaši motivaci.

4. Sledujte, poslouchejte a testujte

Školy nás nutí učit se biflováním, teoretizováním. Máme vsugerováno, že dokud se něco nenaučíme teoreticky na 100 %, nemůžeme danou činnost dělat. To je jedna z nejfatálnějších a nejdražších životních chyb. Lidé se odjakživa (a od narození) učili tím, že sledovali mistra (rodiče), poslouchali ho a zkoušeli jeho postup, a pak se danou oblast snažili ovládnout sami. To je nejefektivnější proces, který potvrzují všichni úspěšní lidé, kteří investují pro laiky nekřesťanské částky, aby si poslechli jiné úspěšné persony a zopakovali v praxi to, co zjistili. Jedna reálná schůzka, na které vám ostřílený kolega ukáže úspěšný postup, který zopakujete, vydá za hodiny, dny a leckdy i roky teoretizování.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Personalista je architekt firmy. Proč máte přemýšlet jako šéf?

1. Převezměte zodpovědnost a uvažujte jako šéf Personalisté jsou dříči. Jsou to lidé orientovaní na výsledek, mimořádně efektivní analytici, dobří psychologové, často empatické „mámy“ nebo kárající „otcové“. Zvládají nadlidské množství e-mailů i pohovorů, v jedné věci však pokulhávají. Nábor berou jako úkol svého oddělení a o lidech, které nabírají, neuvažují jako „podnikatelé“. Právě […]

Subscribe US Now