5 tipů, jak položit podzimní depku na lopatky a udržet výsledky na maximu

kaufman

1. Nesnášíte podzim? Hledejte na něm i dobré stránky

Mentoři a koučové nás učí, abychom se nezaměřovali na své slabé stránky, ale pracovali na rozvíjení těch dobrých. To samé platí při řešení partnerských či pracovních vztahů. Nezaměřujte se na to, čím vás kolegové vytáčí, ale berte v potaz to, jak vám při práci pomáhají. Stejným okem hledejte pozitivní stránku podzimu – nádherná příroda či skvělá jídla, jenž si jindy než na podzim nedáte. Můžete také prohlubovat vztahy. Sice ještě není konec roku, ale už teď obvolejte své klienty a zeptejte se, jak byli v tomto roce se vzájemnou spoluprací spokojení. Energii vám dodá už jen případná zpětná vazba a možná z toho vzejde i nějaký byznys.

2. Začněte každé ráno jako king

Dobrých rad, jak se nakopnout do nového dne, najdete na webu nespočetné množství. Jedna, se kterou na 100 % souhlasíme, jsou královské snídaně. Dopřejte si je každé ráno. Shrábnout v rychlosti jabko či housku z pekárny u domu, která vám stejně nechutná, vás do nového dne opravdu nenakopne. Pokud ráno nestíháte, připravte si snídaně už večer, ovoce a zeleninu můžete umýt a nakrájet, připravit vše na talířky a ráno už jen doplnit mléko, jogurt či pečivo. Jednou týdně si můžete také dopřát luxusní snídaně v kavárně, vezměte rovnou i klienta a u dobrého kafe uzavírejte business.

 

3. Ať vás přicházející se Vánoce nevytáčí, berte je jako motivaci

Slyšet v říjnu, že Vánoce už klepou na dveře a je potřeba se na ně připravit, mnohým lidem způsobuje zvýšený adrenalin. Ostřílení obchodníci si už zvykli, že v tomto období nedělají nic jiného než to, že kontrolují, zda je všeho v regálech dostatek a jaké akce chystá konkurence. Pokud je tahle vánoční sezóna vaše první, nenechte se tím vystresovat. Časem si zvyknete, že obchod má Vánoce prostě dřív. Berte to spíše jako benefit. V polovině prosince vás nepřekvapí fakt, že jsou Vánoce a vy nemáte žádný dárek a máte dokonce dostatek času na všechny ty dárky vydělat hezké peníze.

4. V říjnu začíná většině obchodníků top sezóna, využijte toho

Vánoce a konec roku jsou navíc pro mnoho obchodníků top sezónou. Na trhu je zvýšená poptávka, dá se říct po všech produktech a službách. Lidé nakupují dárečky, organizují se firemní teambuildingy a vánoční večírky, které se mimochodem také začínají plánovat už teď. Mnohým obchodníkům však nastávají skutečné žně ve smyslu toho, že firmy ke konci roku potřebují vyčerpat budget. A tak není neobvyklé, že nakupují novou techniku, velkoryse platí svým zaměstnancům školení a jsou otevření více diskutovat o případné spolupráci, respektive – cena v tomto období rozhodně není hlavní argument.

5. Zdraví máme jen jedno a klient také

Ať chceme nebo ne, podzim je obdobím nachlazení, viróz a dnů, kde se necítíte zrovna nejlíp. Hodně z nás obyčejné nachlazení řeší docela hrdinsky, dělá, jakoby se nic nedělo a pokračuje v práci dál. Jestli se však opravdu necítíte dobře, má větší smysl zůstat 1-2 dny doma a v klidu a teple to vyležet. Klidně si dodělejte nějaké reporty, udělejte přípravu na schůzky, ale nemá cenu se nutit do navolávání či dokonce jezdit křížem krážem přes celé město na schůzky. Když ke klientovi dorazíte zpocení a s horečkou, navíc s pravidelným kýcháním, věřte, že nebude nadšený a bude se vás chtít brzy zbavit. Když se necítíme na 100 %, tak nedokážeme podávat 100% výkon. To je fakt, se kterým se smiřte.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Chcete jít v sales rychle nahoru? 4 tipy, jak odemknout potenciál vaší hlavy část 1

1. Motivujte se pomocí metamotivace Před každou důležitou činností potřebujete motivaci nikoli typu ,chci dosáhnout cíle‘, ale metamotivaci díky vizualizaci a prožití toho, co se děje v momentě, kdy už jste cíle dosáhli. Jinými slovy, představte si, že už jste cíle dosáhli – a teď, jak se cítíte? „Jde o naprosto detailní uchopení […]

Subscribe US Now