4 chyby, které vás dělí od vašeho prvního milionu

kaufman

1. Chcete, ať je všechno dokonalé, a bojíte se chybovat

Když si čtete biografii jakékoli úspěšné osobnosti, vidíte bankroty, pády a další chyby. Neúspěchem k úspěchu, říká se, a něco na tom bude. Při cestě nahoru se nedržte přízemních pravidel a nenechte se svázat snahou o dokonalost. Pokud vám něco dává smysl, otestujte to. Bez ohledu na to, že vám okolí říká, jak jsou vaše nápady nerealizovatelné. Otestujte všechny možné varianty a zjistěte, která z nich je nejlepší. Tu zefektivněte. Nápady nejsou ničím, dokud nejsou uskutečněny.

2. Málokdy věci důkladně promýšlíte

Bavili jsme se o tom, že chyby jsou v pořádku, strategickým uvažováním ale zabráníte zbytečným omylům a chybám z nedbalosti. Zmírníte riziko a můžete udělat mnohem více správných rozhodnutí. Skutečně produktivní lidé chtějí znát výsledek a snaží se orientovat pouze na něj. Definují si vizi, strategii jejího dosažení a taktický plán. Vize řekne, kde se chcete nacházet a kým chcete být. Strategie ukáže, kudy máte jít, jaké typy klientů chcete oslovit. A taktika? Rozdělte si cíl do několika kroků, které si nakreslete do jednotlivých kolonek na papír, přemýšlejte, jak je nejlépe zrealizovat, a začněte konat.

3. Vše zvládáte sami a nenaučili jste se inteligentně delegovat

Pověřit ostatní, aby udělali něco stejně nebo lépe, je jedním z nejtěžších aspektů vedení lidí. Pokud ale chcete dorůst k prvnímu milionu, je zvládnutí tohoto kroku nezbytné. Aby bylo delegování smysluplné, musíte nejdříve porozumět, kdo jste a kam chcete jít. Jakmile si definujete hodnoty, zařaďte je do firemních standardů. Systemizujte a ztotožněte se s těmito hodnotami.

Váš tým by měl být založen na stejných hodnotách. Pokud někdo může dělat něco na 100 % (stejně jako vy), měl by to dělat. Pokud delegujete úkol, ujistěte se, že delegovaná osoba má jasně vymezené úlohy. Většina podnikatelů si rychle najme zaměstnance, ale jejich zápal pro věc je malý. Jděte na to opačně. Nejprve zápal pro věc, potom nábor lidí.

4. Prostě děláte špatné obchody

Milionáři si uvědomují, že by se nikdy nestali bohatými, pokud by nevydělávali peníze. Ovšem není vydělávat jako vydělávat. Skutečná hodnota vzniká ve chvíli, kdy si vytvoříte pasivní příjem. Existuje spousta možností – investice do nemovitostí, soukromé investování, budování online byznysu, partnerství, affiliate marketing, různé typy programů, atd. Nějakou dobu sice potrvá, než se v tom naučíte chodit, začnete dělat inteligentní obchody a zanalyzujete rovnici vynaložený čas/výsledky. Ale trpělivost máte z lovu na klienty v malíku.

Pokud budete mít více peněz, stanete se cennějšími. Říká se tomu pákový efekt a byznysmeni, kteří pochopili jeho sílu, posunuli své podnikání na další level, stávají se z nich milionáři a přinášejí větší hodnotu na trhu než jejich konkurenti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

3 způsoby, jak se v obchodním shonu nezbláznit

Obchodníkovy dny jsou plné tvrdé dřiny, výher, proher a zvratů. Pokud jste dostali vyšší targety, povýšili na manažerskou pozici nebo jakkoli posouváte svou kariéru na vyšší level, můžete mít pocit, že vám najednou na ramenou leží tíha celého světa. Tlak a stres je v takových chvílích opravdu na maximu a člověk má […]

Subscribe US Now