3 finanční návyky, které se můžeme učit od mileniálů

Hlavní redaktor
Všem autorům článků, ve kterých tuto generaci nazývají lenochy a nevychovanci, teď jistě spadne čelist: Jsou tou nejproduktivnější generací vůbec, co se týče šetření peněz a vytváření úspor.

To, kam se rozhodli investovat své schopnosti, rozhodně není náhoda. Pro magazín Entrepreneur na toto téma odpověděla Sylvie Feist, ředitelka oddělení finančních služeb Bank of America Merrill Lynch .

Mileniálové dobře vědí, jak využít dnešní technologii.

Tato generace vyrostla obklopená technologiemi, díky čemuž je umí efektivně využít jak v každodenních úkolech, tak v plánování své finanční budoucnosti.

„Je pro ně snadné získat informace, na jejich základě vytvořit plány a taky je uskutečnit,“ vysvětlila Feist. Řízení finančních plánů z mobilu a webu je podle ní na vzestupu. „Každý rok přibude stále více lidí, kteří využívají digitálních nástrojů k dosažení úspěchu. Díky tomu se tento způsob stává běžnějším a mezi společností lépe přijímaným“

Mileniálové využívají online dostupnost pro její jednoduchost. Někdo by mohl namítnout, že je to jen projev lenosti, ale dá se poměrně úspěšně oponovat tím, že je to naopak chytrý způsob, jak ušetřit čas a být produktivnější v jiných směrech.

Mileniálové jsou ambiciózní.

„Navzdory klasické představě o tom, že líní mileniálové chtějí žít celý život pod maminčinou sukní a nechat se živit, si naopak umí sami pro sebe klást cíle,“ řekla Feist. Podle ní chtějí využívat benefitů jednotlivých pracovních příležitostí, znají všechny možnosti, které jim jejich plány na budoucnost nabízejí a umí je šikovně přizpůsobit v závislosti na situaci.

„Tenhle způsob přemýšlení je součástí jejich kultury. Je to přesně to, kým jsou,“ pokračovala.

Můžeme to nazvat vynalézavostí nebo způsobem, jak obejít systém. Ať tak či onak, mileniálové jsou si často vědomi všech svých reálných možností a snaží se z nich vytěžit maximum.

Počítají ale i s lidskou interakcí.

Feist poznamenala, že Bank of America Merrill Lynch zaznamenala mezi zaměstnavateli zvyšující se zájem o vzdělání svých zaměstnanců, napříč všemi generacemi. Dostupnější vzdělání bude mít pravděpodobně větší vliv na celkovou kulturu spoření.

„Nemůžete udělat jen jednu věc a předpokládat, že všechny zaujme,“ podotkla Feist. „Každý má své preference v tom, jak se chce učit. Někteří lidé chtějí všechno řešit jen digitálně, zatímco jiní chtějí mít všechny informace dostupné on-line, ale zároveň je s někým i prodiskutovat.“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Klíč k lepší bezpečnosti interních systémů

Není žádným tajemstvím, že nejslabším článkem bezpečnosti interních firemních systémů jsou právě zaměstnanci. Zároveň mohou být ale i tou nejlepší obranou, pokud mají jasná a jednoduchá pravidla. Útočníci nepotřebují žádné pokročilé schopnosti hackerů, aby se dostali do sítě společnosti, stačí jim obelstít lidi a navést je tak, aby klikli na […]

Subscribe US Now