7 nejlepších motivačních citátů pro obchodníky

kaufman

1. „Existuje tisíce způsobů, jak zabít čas, ale žádný, jak ho vzkřísit.“ — Albert Einstein

Neplýtvejte časem na aktivity, které vás zdržují a nepřinášejí žádný výsledek. Podobně to ale platí i o lidech. Pečlivě vybírejte, s kým budete pracovat a přátelit se.

2. „Můžete mít buď výmluvy nebo výsledky. Nikdy ne obojí.“ — Arnold Schwarzenegger

Hledejte způsob, ne výmluvu. A pokud se musíte vymlouvat, nebo se vám do něčeho nechce, je to neklamné znamení toho, že byste možná měli zvolit jinou práci, nebo určitou aktivitu delegovat na někoho, kdo je na ni expert.

3. „Nehoňte se za penězi, ale za vizí. Peníze si vás pak najdou samy.“ – Tony Hsieh

Najděte v sobě vášeň pro to, co děláte a užívejte si to. Bude to na vás vidět a energie, kterou budete vyzařovat, přitáhne zákazníky a peníze.

4. „Cokoliv si lidská mysl dokáže představit a čemu dokáže uvěřit, toho lze dosáhnout.“ — Napoleon Hill

Nedávno jsme se věnovali vizualizaci a v ní Napoleon Hill vynikal. Více si o ní přečtete v článku Síla vizualizace – 5 praktických tipů, jak ji ovládnou

5. “Soustřeďte se na to, kam chcete jít, nikoli na to, čeho se bojíte.” – Tony Robbins

Strach je náš největší nepřítel. Místo, aby nám dodával energii a posouval nás směrem k cíli, paralyzuje a oslabuje. Návod na to, jak bojovat se strachem, najdete v článku 5 kroků, jak překonat strach a akcelerovat sales výsledky.

6. „Není podivné, že se nejvíce bojíme toho, co se nikdy nestane?“ — Napoleon Hill

Pokud máte jen trochu bujnou fantazii, tak je vám v případě strachu nepřítelem. Okamžitě se vám v hlavě začnou tvořit scénáře, které se sice nikdy nestanou, ale ještě více vás vynervují. Chce to zhluboka dýchat a pozitivní myšlení.

7. „Život není utrpení ani blaho. Život je prázdné plátno a člověk musí být velmi dovedný.“ — Osho indický mystik

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

5 tipů, které vám rychle pomohou vylepšit komunikaci

Práce obchodníka byla dříve fuška. Neustále na cestách, ve střehu a v interakci se stovkami lidí týdně. Dnes je situace jiná, i když stále existují odvětví, ve kterých to jinak než door to door prostě nejde. Většina obchodníků má ale v malíčku aplikace a technologie, takže když se osobně dostane ke klientovi, z online světa se […]

Subscribe US Now